Udsættelse af erindringstræf nr. 7 onsdag den 4. november 2020

På grund af coronasituationen har Ballerup Historiske Forenings bestyrelse endnu engang besluttet, at vi udsætter vores erindringstræf nr. 7 onsdag den 4. november 2020. Efter at sundhedsmyndighederne har meldt ud, at forsamlingsforbuddet gælder for arrangementer, hvor der er flere end 50 personer til stede, og at de anbefaler, at man skal forsøge at begrænse den sociale omgang med andre, mener foreningens bestyrelse ikke, at det er forsvarligt at afholde erindringstræffet. Vi har ikke planlagt næste møde endnu, for vi vil afvente tiden og vil holde øje med, hvad sundhedsmyndighederne melder ud. Vi håber, at vi kan mødes i foråret 2021. Når vi har en ny dato vil vi sende invitation ud til det næste træf via Byhornet og til alle dem, som er på vores mailliste. Hvis I vil have en personlig invitation, kan I sende jeres mailadresse til undertegnede.

Hanne Nygaard

hanne.newgaard@gmail.com

Udsættelse af generalforsamlingen

Ballerup Historiske Forening skulle have afholdt ordinær generalforsamling tirsdag den 10. marts 2020, men på grund af risiko for smittespredning har bestyrelsen valgt at udsætte generalforsamlingen til et senere endnu ikke fastsat tidspunkt.